طراحی و توسعه سامانه ثبت سفارش کناف

سامانه ثبت سفارش کناف یک راهکار نرم افزاری پیشرفته است که بر پایه مدل خدمت در محل و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های نرم افزاری طراحی و پیاده سازی شده است. در واقع این راهکار به منظور ارائه خدمات در محل موردنظر مشتریان طراحی شده و فرایند درخواست خدمات که شامل ثبت سفارش مشتری، ارجاع خدمات به کارشناسان و اعزام به محل برای انجام کار می باشد، در آن پیاده سازی شده است. این سامانه شامل سه بخش ثبت سفارش، برنامه موبایل نصابان و پنل مدیریتی می باشد. پلتفرم اصلی در نسخه وب و اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار گرفته و نتایج فوق را برای شرکت کناف و مشتریان آن به همراه داشته: بازرسی لحظه ای از پروژه های جاری برای مدیران ، ایجاد فضای رقابتی بین نصاب ها، افزایش رضایت مشتریان، پیگیری مراحل سفارش برای مشتریان . همچنین گروه های کاربری که سیستم را مدیریت می کنند عبارتند از: ادمین کل سیستم، پنل مشاوران، پنل عاملین، پنل بازرسان

طراحی و توسعه برنامه موبایل کناف

مدیریت نمودن وظایف کاری از جمله موارد بسیار مهم در پیشبرد متناسب امور است. در مواقعی که کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارند، به ابزاری نیاز است تا کنترل امور راحت تر باشد. از راهکارهای اخیر داده پرداز، ارائه برنامه موبایل به نصابان شرکت کناف ایران است که مسئلۀ مدیریت نمودنِ کارها را برای تعداد زیادی نصاب حل نموده است. با استفاده از این اپلیکیشن که در دو نسخه اندروید و IOS طراحی و توسعه داده شده، نصابان می توانند به مدیریت پروژه های خود در سطح حرفه ای بپردازند. از جمله کاربرد جالب توجهی که این اپلیکیشن برای نصاب دارد، امکان اعلام آمادگی برای انجام پروژه هایی است که به او پیشنهاد می شود. اپلیکیشن این فرصت را به 6نفر اولی که اعلام آمادگی نمودند می دهد تا پروژه بگیرند و شروع به کار کنند. این اپ با تکنولوژی react native توسعه داده شده است.

برای موفقیت اقدام کنید

اگر مأموریت دارید تا تأثیر بگذارید، ما مفتخریم به شما کمک کنیم و درباره فرآیند پیاده‌سازی یک پروژه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.