طراحی و توسعه سامانه گزارش گیری جیرینگ

با توجه به نیاز مبرم سازمانها و مدیران به گزارشات متنوع و به روز از سامانه های بانک اطلاعاتی خود ، بهترین گزینه وجود ابزاری است که توسط آن سازمانها متناسب با نیاز خود گزارشات مورد نظر خود را طراحی و استفاده نمایند. سامانه گزارش گیری جیرینگ با عنوان تجاری JRS با همین رویکرد طراحی و پیاده سازی شده. این سامانه جامع امکانات و قابلیت های بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از: گزارش گیری بر اساس استانداردهایUser friendly ، قابلیت ایجاد نتایج نموداری از گزارش ها، امکان تعریف انواع فیلتر بر روی گزارش، امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به گزارش ها، امکان تهیه خروجی گزارشات به صورت اکسل و فایلهای پایگاه داده

طراحی و توسعه پرتال اطلاع رسانی جیرینگ

پرتال جیرینگ با هدف اطلاع رسانی، آشنایی عموم و ارائه خدمات محدودی طراحی و پیاده سازی شده است. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود از امکانات پرتال نظیر اخبار، بسته ارتقاء، واریز وجه، آموزش استفاده از جیرینگ، درباره ما، جیرینگ چیست و ... استفاده کنند. مدیر پرتال به کلِ محتوای آن دسترسی داشته و قادر است تمامی پرتال را اعم از اخبار، بسته های ارتقاء، وجوهات واریزی، منوی پرتال و بطور عموم تمامی محتوی پرتال را مدیریت نماید. در پرتال جیرینگ کاربر در صورت خطا در عملیات پرداخت و یا هرگونه اختلال در دریافت سرویس می تواند با ثبت تیکت درخواست پیگیری سرویس نماید.

طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل جیرینگ پی(اندروید)

با اپلیکیشن جیرینگ پی کاربران می توانند خدمات پرداخت همراه را حتی بدون نیاز به اینترنت تجربه کنند. از قابلیت‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، اجرای آن در هر دو حالت آفلاین و آنلاین است. برخی از امکانات این اپلیکیشن عبارت است از: خدمات کیف پول جیرینگ، شارژ سیم کارت اعتباری، شارژ دلخواه، شارژ اینترنت، پرداخت قبض اپراتورها، پرداخت قبوض آب، برق و گاز، سرویس خرید، جرائم و عوارض، خدمات اپراتوری، خدمات حمایتی و نیکوکاری. جیرینگ پی، قابل نصب بر روی کلیه تلفن‌های همراه و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید و یا IOS است. با کمک این اپلیکیشن، کاربرعلاوه بر اینکه می تواند پرداخت‌های خود را از طریق کارت‌های بانکی و کیف پول جیرینگ انجام دهد، از تخفیفات و پیشنهادات جذاب جیرینگ و پذیرندگان نیز آگاه خواهد شد.

طراحی و پیاده سازی سیستم مکانیزه نمودن فرایند برداشت از کیف پول

کیف پول همراه جیرینگ طیف وسیعی از خدمات مالی مورد نیاز مشترکین را تامین میکند. انجام امور مالی مانند واریز وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت، شارژ اینترنت، انجام خدمات نیکوکاری (کمک به خیریه‌ها)، استعلام و پرداخت جرائم و عوارض، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، انجام خدمات گردشگری، بیمه و درنهایت برداشت وجه همگی بر بستر این سیستم صورت می گیرند. ارائه سرویس Cashout به مشترکین جیرینگ به عنوان یکی از خدماتی که منجر به تکمیل سبد سرویس های جیرینگ می گردد همواره مورد توجه این مجموعه بوده است. پیش از این و به دلیل فراهم نبودن زیرساختهای بانکی، ارائه این سرویس تنها به بخشی از دفاتر خدماتی شرکت همراه اول که در جیرینگ دارای کیف پول هستند در قالب طرح "کارمزد دفاتر" به شکل نیمه اتومات ارائه می گردید. دریافت وب سرویس های انتقال وجه بین بانکی از طریق شماره شبا توسط برخی از بانکها، شرکت جیرینگ را بر آن داشت که امکان انتقال اتومات وجه از حساب کیف پول جیرینگی مشتری به حساب بانکی وی را فراهم نماید.مکانیزه نمودن فرایند برداشت وجه (Auto Cashout) راهکاری است که به رفع این مشکل و به منظور مکانیزه شدن فرآیند انتقال پول به حساب بانکی فرد به جیرینگ ارائه شد. به این صورت که با تعریف یک فرایند در سیستم ، عملیات انتقال وجه در دوره های تعریف شده در فرآیند صورت می گیرد. هدف از پیاده سازی این سامانه، مدیریت سرویس Cash out به حساب بانکی یا کارت مشترکین جیرینگ به صورت اتومات از طریق وب سرویس انتقال وجه بانکهای طرف قرارداد جیرینگ است.

طراحی و پشتیبانی سیستم لاگ گذاری سرور

سازمان هایی که به دنبال ارائه خدماتِ باکیفیت به مشتریان خود از طریقِ یک سیستم نرم افزاری ایده آل هستند، ضرورت پشتیبانی از نرم افزار و سیستم های وابسته به آن را به خوبی می دانند. این نیاز مهم را مهندسین فناوری اطلاعات و متخصصین دوآپس در مشتریان درک نموده و پشتیبانی و نگهداری سیستم ها را به موقع و اصولی انجام خواهند داد. داده پرداز به موازات طراحی سامانه های نرم افزاری و ارائه راهکارهای زیرساخت به شرکت جیرینگ، خدمات پشتیبانی در سطح سرور را نیز ارائه نموده است؛ در طی فرایند تولید و پشتیبانی نرم افزار به این شرکت کمک کردیم تا پروسۀ تحویل، استقرار، توسعه، امنیت و نگهداری همۀ سیستم ها را با معماری خدمات میکروسرویس بدست آورند و در نتیجه اهداف تجاری سازمان طی این فرایند محقق گردد.

مکانیزه نمودن فرایند ورود و خروج پول ( بانک ملت )

کیف پول به عنوان یکی از خدمات جیرینگ، نوعی پس انداز نزد اپراتور است، بدین معنی که بدون نیاز به دسترسی به بانک پس اندازی مبتنی بر USSD انجام می شود. هدف از طراحی کیف پول سهولت دسترسی به خدمات پرداخت نظیر شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری و پرداخت قبوض تلفن مشترکان دائمی همراه اول است. به طور کلی همراه اول تلاش میکند تا عاملین با استفاده از بستر جیرینگ، خرید پین شارژ خود را انجام دهند. لذا با توجه به اینکه فروش پین نیز به صورت مکانیزه انجام می شود، با استفاده از وب سرویس های بانک ملت، مبلغ واریز شده را به صورت خودکار به کیف پول جیرینگ عامل انتقال داده و پس از انجام فرایند خرید پین در جیرینگ، عملیات انتقال وجه از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول انجام می گردد. برخی از اقداماتی که در این پروژه صورت گرفته عبارتند از: مکانیزه نمودن فرایند شارژ کیف پول عامل، مکانیزه نمودن انتقال پول از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول به ازای خرید عوامل، شارژ کیف پول به شکل ایمپورت فایل اکسل، امکان رهگیری تراکنش ها با استفاده از کد پیگیری، امکان مدیریت عوامل، امکان ذخیره سازی اطلاعات و ...

مکانیزه نمودن فرایند ورود و خروج پول ( بانک تجارت )

کیف پول به عنوان یکی از خدمات جیرینگ، نوعی پس انداز نزد اپراتور است، بدین معنی که بدون نیاز به دسترسی به بانک پس اندازی مبتنی بر USSD انجام می شود. هدف از طراحی کیف پول سهولت دسترسی به خدمات پرداخت نظیر شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری و پرداخت قبوض تلفن مشترکان دائمی همراه اول است. به طور کلی همراه اول تلاش میکند تا عاملین با استفاده از بستر جیرینگ، خرید پین شارژ خود را انجام دهند. لذا با توجه به اینکه فروش پین نیز به صورت مکانیزه انجام می شود، با استفاده از وب سرویس های بانک تجارت، مبلغ واریز شده را به صورت خودکار به کیف پول جیرینگ عامل انتقال داده و پس از انجام فرایند خرید پین در جیرینگ، عملیات انتقال وجه از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول انجام می گردد. برخی از اقداماتی که در این پروژه صورت گرفته عبارتند از: مکانیزه نمودن فرایند شارژ کیف پول عامل، مکانیزه نمودن انتقال پول از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول به ازای خرید عوامل، شارژ کیف پول به شکل ایمپورت فایل اکسل، امکان رهگیری تراکنش ها با استفاده از کد پیگیری، امکان مدیریت عوامل، امکان ذخیره سازی اطلاعات و ...

مکانیزه نمودن فرایند ورود و خروج پول ( بانک سامان )

کیف پول به عنوان یکی از خدمات جیرینگ، نوعی پس انداز نزد اپراتور است، بدین معنی که بدون نیاز به دسترسی به بانک پس اندازی مبتنی بر USSD انجام می شود. هدف از طراحی کیف پول سهولت دسترسی به خدمات پرداخت نظیر شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری و پرداخت قبوض تلفن مشترکان دائمی همراه اول است. به طور کلی همراه اول تلاش میکند تا عاملین با استفاده از بستر جیرینگ، خرید پین شارژ خود را انجام دهند. لذا با توجه به اینکه فروش پین نیز به صورت مکانیزه انجام می شود، با استفاده از وب سرویس های بانک سامان، مبلغ واریز شده را به صورت خودکار به کیف پول جیرینگ عامل انتقال داده و پس از انجام فرایند خرید پین در جیرینگ، عملیات انتقال وجه از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول انجام می گردد. برخی از اقداماتی که در این پروژه صورت گرفته عبارتند از: مکانیزه نمودن فرایند شارژ کیف پول عامل، مکانیزه نمودن انتقال پول از حساب بانکی جیرینگ به حساب بانکی همراه اول به ازای خرید عوامل، شارژ کیف پول به شکل ایمپورت فایل اکسل، امکان رهگیری تراکنش ها با استفاده از کد پیگیری، امکان مدیریت عوامل، امکان ذخیره سازی اطلاعات و ...

طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل جیرینگ پی(IOS)

با اپلیکیشن جیرینگ پی کاربران می توانند خدمات پرداخت همراه را حتی بدون نیاز به اینترنت تجربه کنند. از قابلیت‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، اجرای آن در هر دو حالت آفلاین و آنلاین است. برخی از امکانات این اپلیکیشن عبارت است از: خدمات کیف پول جیرینگ، شارژ سیم کارت اعتباری، شارژ دلخواه، شارژ اینترنت، پرداخت قبض اپراتورها، پرداخت قبوض آب، برق و گاز، سرویس خرید، جرائم و عوارض، خدمات اپراتوری، خدمات حمایتی و نیکوکاری. جیرینگ پی، قابل نصب بر روی کلیه تلفن‌های همراه و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید و یا IOS است. با کمک این اپلیکیشن، کاربرعلاوه بر اینکه می تواند پرداخت‌های خود را از طریق کارت‌های بانکی و کیف پول جیرینگ انجام دهد، از تخفیفات و پیشنهادات جذاب جیرینگ و پذیرندگان نیز آگاه خواهد شد.

برای موفقیت اقدام کنید

اگر مأموریت دارید تا تأثیر بگذارید، ما مفتخریم به شما کمک کنیم و درباره فرآیند پیاده‌سازی یک پروژه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.