طراحی و پیاده‌سازی پرتال فروشگاهی همراه‌علم

شرکت انتشاراتی همراه علم بعنوان واسطه ارائه خدمات و محصولات ناشران سرشناس دنیا ، با استفاده از پرتال فروشگاهی این هدف را دنبال نموده تا امکان دسترسی راحت‌تر مشتریان را به منابع دانش روز دنیا تامین کند. در مسیر نیل به هدف این برند محبوب با ایشان همراه شدیم و سامانه فروشگاهی همراه علم را بر بستر فروشگاه آنلاین داده پرداز راه اندازی نمودیم. ویژگی خاصی که این پرتال داراست، سادگی فرایند سفارش و خرید محصول است که با ظرافت خاصی طراحی شده است. کاربران از طریق فروشگاه اینترنتی همراه علم می توانند کتاب موردنظر خود را جستجو کرده و آن را سفارش دهند؛ همچنین امکان دریافت نسخه الکترونیکی کتاب ها بلافاصله پس از خرید برای کاربران فراهم شده است.

توسعه امکانات پرتال فروشگاهی همراه‌علم

یک پروژه نرم افزاری زمانی با موفقیت انجام می شود که کلیه نیازهای پروژه (چه در حال و چه آینده) در آن دیده شده و قبل از اقدام به اجرا و بهره برداری و بعد از پیاده سازی کلیه نیازها ، توسعه نرم افزارامکان پذیرباشد ؛ همچنین کلیه موارد می بایست ابتدا تجزیه و تحلیل شده ، سپس مناسب ترین شیوه در طراحی و برنامه نویسی آن اجرا گردد . از طرفی در راستای رعایت حقوق مشتری، تضمین ارائه خدمات سرویسهای پشتیبانی،توسعه و تضمین کیفیت، پس از استقرار نرم افزار صورت گیرد. پلتفرم "فروشگاه آنلاین داده پرداز" به منظور کارایی موثر و ارائه بهتر سرویس ها و خدماتی که نیازهای متنوعِ کاربران را پوشش بدهد، همواره زیرساخت مناسبی برای توسعه داشته؛ به روزرسانی استانداردهای طراحی و برنامه نویسی فروشگاه آنلاین از تجربه کاربری ( UX ) گرفته تا الزامات فنی زیرساخت و سرور، شرح کلی خدمات توسعه نرم افزار در داده پرداز می باشد. اولین و مهمترین گام در فرایند توسعه انواع نرم افزارها درداده پرداز، تحلیل و طراحی دقیق و مبتنی بر بررسی نیازهای مشتری می باشد. با بررسی نیازمندی های پرتال فروشگاهی همراه علم، بخش ها و امکانات آن به تدریج توسعه داده شده است. از جمله مواردی که در توسعه این پرتال به کار برده شده عبارت است از: اضافه شدن امکان دانلود نسخه الکترونیکی کتاب بلافاصله پس از خرید کاربر

پشتیبانی و نگهداری پرتال فروشگاهی همراه علم

سازمان هایی که به دنبال تداوم کیفیت سیستم های نرم افزاری خود هستند، ضرورت پشتیبانی از نرم افزار و سیستم های وابسته به آن را به خوبی می دانند. این نیاز مهم را مهندسین فناوری اطلاعات و متخصصین دوآپس در مشتریان درک نموده تا پشتیبانی و نگهداری سیستم ها به موقع و اصولی انجام شود. داده پرداز به موازات طراحی پرتال فروشگاهی همراه علم، خدمات پشتیبانی و نگهداری نیز با SLA مشخص ارائه نموده است؛ در طی فرایند توسعه و پشتیبانی زیرساخت نرم افزاری به این مجموعه کمک کردیم تا پروسۀ تحویل، استقرار، توسعه، امنیت و نگهداری همۀ سیستم ها را با معماری خدمات میکروسرویس بدست آورند و در نتیجه اهداف تجاری این شرکت طی این فرایند محقق گردد.

برای موفقیت اقدام کنید

اگر مأموریت دارید تا تأثیر بگذارید، ما مفتخریم به شما کمک کنیم و درباره فرآیند پیاده‌سازی یک پروژه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.