شرکت داده پرداز پویای شریف مفتخر به دریافت تندیس مدیران ارزش آفرین گردید

مدیران ارزش آفرین

اجلاس نام برده یا همان اجلاس سراسری تجلیل از مدیران برتر و ارزش آفرین ملی در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران با رویکرد معرفی چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور مدیران برگزیده بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه صنعت، مشاغل اینترنتی، مشاغل خدماتی ، تجارت و صادرات با حضور نمایندگان محترم مجلس و اساتید برجسته دانشگاه برگزار شد.

این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن بر گذار شد و هدف از برگزاری این رویداد، اشاعه فرهنگ تولید و کارآفرینی بود. رویکرد این همایش تجلیل از مدیران برتر واحد‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی کشور عزیزمان ایران در نظر گرفته شد و با تندیس اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کار های ایران از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد .

توسعه کسب و کار در فضای ملی و بین المللی، اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب کارها، نقش مهارت خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار، اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش و … از جمله موارد و محور‌های ارزیابی این اجلاس اعلام شد.

اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کار های ایران
اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کار های ایران

لازم به ذکر می باشد در این مراسم با توجه به ارزیابی های به عمل آمده، تندیس برترین ارزش آفرین ملی به شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف اهداء شد.

از معیارهای ارزیابی کننده در این اجلاس می توان به کارآفرینی، خلاقیت، استفاده از فناوری برتر ، قابلیت تجاری سازی اشاره کرد.

از نتایج این اجلاس می‌توان به شناسایی افراد کلیدی در عرصه کارآفرینی، تشکیل بانک اطلاعاتی مربیان شایسته ملی، افزایش توانمندی های مدیران در جهت افزایش اعتماد اجتماعی در کسب و کار و دغدغه نهادینه کردن مولفه های ارزشی و دینی در مدیریت اشاره کرد.