کسب جایزه برند ملی و اعتماد ملی در اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران توسط شرکت داده پرداز

اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران

اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران

در راستای برنامه های اقتصادی دولت و ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی به سران سه قوه و لزوم بررسی و تبیین ابعاد مختلف این مهم از سوی مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی به منظور اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و تحول نظام استانداردسازی کشور با حضور  بزرگواران مرحبا (سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس)، منادی (رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس)، خزایی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پدر علم آینده پژوهی)، سایر مقامات و مسئولان دولتی و کشوری، اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌ های بین‌ المللی دانشگاه شهید بهشتی اجلاسی با نام سرآمدان اقتصاد ایران برگزار گردید‌ .

در این همایش همچنین جایزه برند ملی، اعتماد ملی به شرکت داده پرداز پویای شریف تعلق گرفته و این همایش فرصت مغتنمی شمرده شد تا از عملکرد مثبت، تلاش های مستمر و تاثیر گذار و نگاه هدفمند و ارزشمند مدیریت محترم این مجموعه در پیشبرد اهداف سازمان تقدیر و تشکر شود.

بدون تردید معاونین ، روسا و مدیران ارشد اجرایی و میانی یک مجموعه به عنوان عناصر اصلی در عرصه سیاستگذاری های کلان نظام و هدایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارند و از آنجایی که بخش های مرکزی یک سازمان و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست ، امروزه به رکن مهمی از عملکرد سازمانها تبدیل شده اند.

پس نظر به زحمات مدیران بخش های مختلف و افراد کلیدی شرکت داده پرداز، در ادامه از آنها تقدیر به عمل آمد و به رسم یاد بود به این عزیزان تقدیر نامه ایی نیز اعطا شد.

اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران
اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران

سرفصل های آموزشی اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران که به مورخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید:

–               توجه به بیانات مقام معظم رهبری(معظم له) در خصوص حمایت از تولید ملی و نیز جلب اعتماد مردم

–               هماهنگی با برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم مبنی بر افزایش میانگین رشد اقتصادی بدون نفت

–               توجه به نخبگان و استفاده از فناوری های نوین در راستای افزایش بهبود کیفیت

–               شناسایی حوزه های سرمایه گذاری و فراهم نمودن زیرساخت ها

–               فرهنگ سازی اولویت تولید بر واردات و خرید کالای داخلی

–               استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کارآمد

–               توانمندسازی و بهره برداری از نیروی کار متخصص

–               تحقق برنامه ششم توسعه و رسیدن به رشد اقتصادی

–               تحول در روند توسعه صنعتی و ایجاد ارزش افزوده

–               جهت گیری اقتصادی مبتنی بر منابع و نوآوری