اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

رضایتمندی مشتری

کسب تندیس برند برتر در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در بخش تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی که در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی توسط شرکت دانش بنیان داده پرداز شریف.

این برنامه با هدف تجلیل هر چه بیشتر از این فرهنگ و کمک به بهبود رضایتمندی مشتری با استفاده از هم افزایی در بین  برترین برند های موفق در این امر که از جمله برند های رده اول میهن اسلامی و عزیزمان نیز می باشند، بر گزار گردید.

این گرده همایی در تاریخ دهم خرداد ماه سال هزار چهارصد و یک با حضور اساتید دانشگاهی، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد ده ها برند برگزار شد که با تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز شده و پس از سخن رانی اساتید دانشگاهی و مدیران با اعطای لوح زرین و تقدیر نامه رضایتمندی مشتری به پایان رسید.

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف نیز با نظر گروه داوری به عنوان یکی از برندگان و برگزیدگان از میان ده ها برند مطرح انتخاب گردید.

“شرکت دانش‌بنیان داده‌پرداز پویای شریف” یک گروه از متخصصینی می باشد که ارائه‌دهنده راهکار‌های تخصصی تحت وب می‌باشد و تاکنون خدمات پیچیده‌ای را به سهولت در اختیار مشتریان خود قرار داده‌است. داده پرداز همیشه اولویت خود را در پیشبرد پروژه ها با راحت ترین فرایند ها برای مشتریانش قرار داده است و تا به امروز، بعد از گذشت سیزده سال فعالیت حرفه ای موفق به قرار گرفتن در لیست بهترین شرکت های نرم افزار حال حاضر با بیش از چهل کارمند گردیده است.