کسب تندیس اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم توسط شرکت داده پرداز پویای شریف

دومین اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم با رویکرد تجلیل از مدیران موفق ملی که با هدف شناسایی مدیران موفق، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در ایران و کمک به استعدادیابی مدیران آینده تشکیل شد.

همچنین از شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف با مدیریت جناب آقای مهندس استوی به پاس افتخارات به دست آمده با این مجموعه در حوضه راهکار‌های جامع تخصصی تحت وب و  موبایل با اعطای تندیس تجلیل گردید.

در این اجلاس مفاهیمی چون رقابت جهانی و آمار ایران در انقلاب چهارم صنعتی، تحلیل و ارزیابی تأثیر سیستمی انقلاب صنعتی چهارم بر تحول کلی سیستم‌ها در تمام کشور، ایجاد فرهنگ سازمانی در پروسه پیاده سازی اثربخشی استراتژی‌ها و مقررات، افزایش سطح هوش رقابتی، ارزیابی و شناسایی بازارهای بالقوه، نقش مدیریت سازمان در طراحی خط مشی مناسب برای کنترل و تحلیل صنعت، امکان سنجی تعاملات و پی‌ریزی استراتژی کسب و کار در ایجاد روابط بین سهامداران با رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی بررسی گردید.

این رویداد با حضور خانم دکتر پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد، تعدادی از مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین جمعی از مدیران برتر و مطرح کشور برگزار شد.

تندیس اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد تجلیل از مدیران موفق ملی