داده پرداز پویای شریف، برنده تندیس ششمین جشنواره وب و موبایل ایران

داده پرداز پویای شریف، برنده تندیس جشنواره وب و موبایل ایران-min

جشنواره وب و موبایل ایران با تعداد بالایی از شرکت‌کننده، در جایگاه بزرگ ترین عرصه رقابت برای وبسایت ها و نر ‌افزار های موبایل در گروه های مختلف شناخته می‌شود.

این جشنواره رقابتی از همان ابتدای کار خود به خوبی توانست نقش مهمی در بهبود سطح کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران ایفا نماید و به نوعی تبدیل به یک رقابت سالم برای این زمینه کاری شود.

یکی از ویژگی های مثبت این جشنواره هم نحوه انتخاب برندگان با مشارکت خود مردم در کنار داوران متخصص می باشد و کاربران با رای دادن به سایت یا سایت‌های مورد علاقه خود، امکان اینکه آن سایت در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قرار گیرد را ایجاد می نمایند.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را از طریق رای گیری داوران به عنوان برگزیده آن دوره معرفی می نماید و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می نماید که حاصل تلاش هر ساله شرکت کنندگان در طراحی وبسایت‌هایی زیبا و کارامد به منظور رقابت کمی و کیفی همراه با کمک به رشد و شکوفایی وبسایت‌ها در حوزه وب می باشد.

جشنواره وب ایران
داده پرداز پویای شریف، برنده تندیس جشنواره وب و موبایل ایران

داده پرداز نیز از این افتخار بی نصیب نبوده و در ششمین جشنواره وب و موبایل ایران موفق به دریافت تندیس افتخار از این رقابت شد.

ملاک های داوری  ششمین جشنواره وب ایران شامل  «محتوا»، «ساختار و مسیر»،«طراحی دیداری»، «کارکرد»، «تعامل»، «تجربه کلی» است و داده پرداز با وب سایت خود موفق به کسب امتیاز تمامی این موارد و سربلندی در این رقابت شد.