سربازی در شرکت های دانش بنیان

سربازی

این روزها سربازی به دغدغه‌ بسیاری از جوانان تبدیل شده و اکثر آنها به دنبال استفاده از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی هستند. امریه نمونه این تسهیلات به شمار می‌رود.

اما در کنار این موارد، ستاد کل نیروهای مسلح از سال ۹۷ تسهیلاتی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفت که مهم‌ترین آنها حفظ نیروهای کلیدی شرکت‌ها و همچنین استفاده از نیروی انسانی متخصص در قالب نظام وظیفه بود.
شرایط گرفتن امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان چگونه است؟
در صورتی که شما متقاضی استفاده از تسهیلات سرباز امریه در شرکت دانش بنیان هستید باید در آن شرکت به عنوان نیروی رسمی در حال فعالیت باشید. به طوری که در شرایط استفاده از این تسهیلات دارا بودن حداقل ۶ ماه بیمه برای افراد متقاضی الزامی است.
در این صورت شما با دارا بودن این شرط وارد بخش محاسبه امتیاز و تایید صلاحیت فردی و شرکتی خواهید شد.

اما معمولا مراحل گرفتن امریه دانش‌بنیان به صورت زیر است:

۱: قبل از هر چیزی باید گفت افرادی که فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های پزشکی هستند، باید قید استفاده از این نوع تسهیلات را بزنند.
۲: مورد دیگر این است که اگر خود شما نیز فارغ‌التحصیل مقاطع زیر لیسانس هستید، امکان استفاده از تسهیلات امریه در شرکت های دانش‌بنیان برای شما وجود ندارد. چرا که صرفا افراد دارای مدارک کارشناسی به بالاتر می‌‌توانند از آن استفاده کنند.
۳: از همه مهم‌تر آنکه نباید غیبت داشته باشید. اینجاست که می‌توان فهمید افرادی که به امید خرید سربازی غیبت کردند، تا چه اندازه ضرر کرده‌اند! البته در صورت غیبت موجه هم می‌توانید درخواست توجیه غیبت بزنید که فرایند کمی پیچیده خواهد شد.
۴: نکته دیگر همانطور که گفته شد باید حداقل به مدت شش ماه در شرکت دانش بنیان فعالیت داشته و لیست بیمه تمام وقت برای شما رد شده باشد. بنابراین از ارسال لیست بیمه خود مطمئن شوید.
۵: مهلت ثبت نام عزیزان واجد شرایط تا ۲۵ دی ماه هست که برای اعزام اردیبهشت سال آینده می باشد.
در اینگونه موارد برای اطلاع از جزئیات می‌توانید از سامانه پاسخگویی مکتوب معاونت علمی و فناوری به آدرس CRM.isti.ir استفاده نمایید.
در شرکت دانش‌بنیان داده‌پرداز پویای شریف این امکان وجود دارد تا متخصصان واجد شرایط خدمت سربازی خود را در کنار ما سپری کنند.
در صورت تمایل رزومه خود را به ایمیل ما ارسال نمایید.

[email protected]